Onderhoud Alternohal

Beste Alternoten, Zoals jullie allemaal hebben kunnen zien, wordt het clubhuis door een grote groep enthousiaste mensen onder handen genomen. Schuren, afplakken, schilden, boren, zagen, etc. Het resultaat mag er zijn en we gaan nog even door.

Ook de buitenkant wordt niet vergeten. Dames 1 heeft door hun actie voor de Vriendenloterij twee kunststof banken verdiend en zijn inmiddels geplaatst. Hier komen binnenkort ook nog twee nieuwe picknick banken bij die de oude en versleten bank gaan vervangen. Hierdoor moet de indeling van de fietsenrekken gewijzigd worden.

Behalve het clubhuis worden er nog meer klussen gedaan om klaar te zijn voor het nieuwe seizoen 2019-2020. Veel gehoorde klacht is o.a. dat het digitaal tellen e.d. vaak niet goed gaat. Hiervoor wordt door het klusteam een geheel nieuw netwerk aangelegd in de hal en wordt onze WiFi verbeterd. Er worden in de zaal vaste aansluitingen gemaakt voor het digitaal tellen en de scout van dames 1. Samen met de “nieuwe” laptops die wij onlangs hebben ontvangen, moet het binnenkort zeker beter gaan.

Daarnaast doet de klusclub het reguliere onderhoud, wat het hele jaar zicht- en onzichtbaar door gaat. Verzoek aan iedereen om verstandig om te gaan met gebruik van de materialen als netten en palen en na de training alles weer netjes terug te plaatsen waar het hoort en gestaan of gehangen heeft. Dan kan iedereen op een normale manier er gebruik blijven maken en worden we niet ineens geconfronteerd met defecte materialen.

En dan de multifunctionele ruimte (nieuwbouw) die gemaakt is boven de bergingen. Veel leden zijn nieuwsgierig wat daar nu allemaal is aan de “overkant”.

In deze opbouw bevind zich de volgende faciliteiten:

  • Een multifunctionele ruimte wat gebruikt wordt als krachthonk en ontvangstruimte voor de Businessclub Dros-Alterno,
  • Een ruimte van de Accomodatiecommissie wat gebruikt wordt als werkplaats en opslag materialen,
  • Ruimte voor fysiotherapie, welke nu veel gebruikt wordt door Isokin, Opslag materialen voor krachttrainingen,
  • En natuurlijk toiletten voor dames en heren.

Eind van dit seizoen houden we een keer een “Open dag”, om iedereen de gelegenheid te geven om zelf eens hoe het er allemaal uit ziet. We houden jullie op de hoogte. René Steenman Bestuurslid Facilitaire zaken facilitair@alterno-apeldoorn.nl

Deze pagina is voor het laatst geupdate op 2 maart 2019 door Jos Mulder
Share Button

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

2 reacties